søndag den 16. juni 2013

Impulskøb

-- på en regnvejrsdag.
Løvemund


2 kommentarer:

  1. Hej Bente,
    Det med impulskøb er aldrig godt ... Eller måske er det lige det modsatte? Ét er ihvertfald sikkert og det er, at vi bliver glade af det. Min Netto her på Nordfyn havde også løvemund i dag, men butiksmedarbejderne gider åbenbart ikke vande, for de så noget visne ud. Det er da synd! Nå men hvorom alt er, så ser din dejlig ud :-)
    Kh Mathias

    SvarSlet
  2. Hej Mathias

    Normalt kan jeg bedst lide impulskøb af planter, hvis det er i havecentret, i dag impulskøbte jeg i min Netto i Matthæusgade på Vesterbro. Og den ser fin ud! Den stod udenfor og fik lidt regn. Jeg har tidligere været heldig med en Klematis, også fra Netto, til 40 kr., tror jeg. Den klatrer derudad :-).

    Mathias, jeg er tit inde på din blog, jeg kan rigtig godt lide den. Jeg synes, at du har en helt speciel energi, som jeg glæder mig over, hver gang jeg er der :-).
    Kh Bente

    SvarSlet