lørdag den 10. august 2013

Dommerros

Politiken har afholdt DM i altankasse, 
og vinderen blev præsenteret i dagens avis.
 
Vel vidende at jeg ikke kunne vinde,
så havde jeg alligevel lyst til at deltage i konkurrencen,
så få et par måneder siden sendte jeg et par billeder ind
 til avisens altandommmere,
Søren Ryge og Dorthe Kvist.
 
Jeg vidste, at jeg ikke ville vinde,
fordi jeg stadig er på begynderstadiet
hvad angår blomster, buske og træer!
Selvfølgelig tager det år at skaffe sig den erfaring,
der skal til for at skabe det, der virker for alvor!
 
2. og 3. pladsen blev præsenteret i sidste weekend,
1. pladsen blev præsenteret i dag,
hvor også seks andre deltagere fik ros af dommerne.

Jeg er en af de seks deltagere, der fik ros.
Her er, hvad der blev skrevet om min altan:

Vinterhave

Hvad kan klare vinterfrosten, når lejligheden ikke er stor nok til opbevaring af altanplanterne? Bente Flinker fra Vesterbro pakkede sine potter ind i bobleplast og gav dem strikkede huer på, og alt overlevede den kolde vinter.

»En meget kreativ vinterløsning«, sagde dommerne Dorthe Kvist og Søren Ryge, som også fremhævede Bente Flinkers minigræsplæne i en balje, der bruges som fodskammel om sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar