tirsdag den 3. september 2013

Självklart

Den første haveblog jeg i sin tid kom ind på, var
og det var et blogindlæg herfra (fra 2008),
der førte mig til Rosendals Trädgård,
som ligger på Djurgården i Stockholm,
 for en måneds tid siden. 
Rosendals Trädgård er et sted med kaffe og blomster.
Super kombination!

Billeder ...









 




Udvalget af kager, kaffe og juice
var økologisk og overdådigt, självklart!
Det hele kunne nydes
i drivhuscaféen eller udenfor.

Brød, planter og frø kunne købes med hjem,
og en saks kunne man låne,
så man kunne klippe sig en buket
fra blomstermarkerne.

Hvad kunne man ønske sig mere?

Vinterbilleder fra samme sted kan ses på
http://groennefingre.blogspot.dk/,
 klik på etiketten "Drivhuse".

Tusind tak til Frk. Jensen for inspiration og blog.
  



2 kommentarer:

  1. Næh hvor fint! (jeg får ikke skrevet, men når jeg endelig får tid til at kigge på blogs, så kigger jeg altid på din). Har aldrig været i Stockholm om sommeren, men det må jeg snart gøre noget ved, kan jeg se. De dér flasker med blomster er da helt vidunderlige!

    SvarSlet
  2. Kære Frk. Jensen, tak for din kommentar :-).
    Jeg holder også øje med din blog!
    Glædelig jul til dig, bedste hilsner fra Bente

    SvarSlet